fredag 9. september 2011

Goodies fra Riviera Maison ♥

Riviera Maison har så utrolig mye fint, og igjen og igjen overasker de med nye fantastiske kolleksjoner hver sesong og hvert år. Jeg har sittet og kost meg med sidene deres og selvfølgelig funnet noen goodies, som jeg ALLTID gjør når jeg er innom og ser der eller i butikken deres. Altså jeg går aldri tomhendt derfra. Vel , faktisk sist jeg var på kundekveld i butikken kjøpte jeg ingenting, tror ikke jeg var helt frisk den kvelden ;-)

Denne høsten reklamerer de med to nye kolleksjoner, den ene heter Mille Monaco og den andre RM sportsuniversity. Kolleksjonene er lukseriøse og sporty, masse fint spessielt i Mille Monaco synest jeg i hvertfall.

Her er link til nettbutikken deres og ja, de sender til Norge. Nettbutikken er også litt rimeligere. 

http://www.rivieramaisonwebshop.nl/?gclid=CLi3mff9kKsCFcOGDgodYx4otw









Øverst på ønskelisten min for øyeblikket er disse tingene.



Denne er pumpkinlykten er kjempe fin med lys i men også som vase.
Kjekt å ha til hvitvinen til jentekveldene :-D


Fin tekanne med dobbelt glass som holder lenger på varmen.



Klassisk stativ til smykker, øredobber og ringer. Den er dekorativ uansett hvor den står, om det er badet eller soverommet.



Jeg ønsker meg også veldig to stk av disse, en til bomullspadder og en til q-tips.

Som jeg nevnte over finner jeg jo ALLTID noe jeg bare ha, og idag måtte jeg ha dette fine kakefatet. Jeg gleder meg til å servere enten vin eller cupcakes på denne til mine feminine gjester, er jo bare de som legger merke til sånt og setter pris på fine ting :-D



Jeg har også bestilt fatet som vises under, og dette kommer jeg til å ha på skjenken på gjestebadet hvor jeg tenker å ha såpedispenser og annet smånips på. Kurven skal oppbevare det fine viktorianske bestikket jeg fant på ebay, den er helt super for her kommer dekoret på kniv og gaffelbladene frem ved at de står og perlemorshåndtakene kommer også til syne siden den er så pass luftig i sidene.







Jeg drømmer og drømmer hver dag om hvordan det blir når huset er ferdig og hvordan jeg skal ha det her og der. Jeg blir ALDRI lei. He he... :-D




                                              ★★★




1 kommentar:

  1. Feminine gjester ja.... hm... Blir nok ikke noe vin på meg da..

    Tante B

    SvarSlett