torsdag 5. januar 2012

Stuen vår

Her er litt bilder fra stuen.

Igjen er det halv dårlige/gode mobilbilder. Jeg har funnet begge kameraene mine men ikke laderen til noen av de. Er ikke det typisk :-S




 Stuebordet, teppene og skjenken er fra Home & Cottage.



 Like deilig utsikt over havet herfra som på kjøkkenet :-D











Det nydlige kakefatet er fra Riviera Maison. Jeg elsker dette fatet og det er så gøy og pynte det. Nå har jeg to søte lykter i fattigmannssølv fra Lene Bjerre, en lotuslykt fra Kremmerhuset og servietter fra Tine K nede. Oppe står det et Yankee candle med lukten av Christmas at the beach, som er den eneste "julepynten" som ikke er ryddet vekk og glassbeholderen til Riviera Maison med konfekt, oppe.



Sofaene i skinn er kjøpt av en venninne for noen år tilbake og jeg har lagt et pelsteppe i setet siden skinnet ikke er det mest behagelige å sitte på. Putene er fra Lexington. Her ønsker jeg meg noen nye puter jeg kan ha i sofaen om vinteren siden disse er mer sommeraktige.



Den andre sofaen har et islandsk saueskinn i setet, ironisk nok kjøpt i Canada. Putene her er også fra Lexington.




Sidebordet i rotting og lampen er fra Home & Cottage. Jeg har fylt lampen med skjell for å skape et strandlig preg.





Som nevnt over er skjenken fra Home & Cottage. Det var denne jeg egentlig skulle ha på hovedbadet før jeg ombestemte meg i siste liten. Glad er jeg for det, for den passer bedre her. Jeg har satt inn rottingkurver fra Riviera Maison i den for bedre plass og oppbevaringsutnyttelse av DVD`er, kontroller ol.




 Fin gammel symaskin fra Singer.





Dette sidebordet er en gave fra gode venninner til 30 årsdagen min og kommer fra Lene Bjerre. Oppå står det rammer og suvenirer jeg har dratt med meg hjem fra reiser. Fugleburet er også en gave, men jeg vet ikke hvem som har produsert det.






Åååå, det er deilig med litt sol til en forandring. I helgen reiser vi på fjellet for å kose oss på akebrett og ski. Jeg håper vi er heldig med været men uansett så fryder det med forandring :-D


Jeg ønsker dere en deilig dag i finværet så blogges vi igjen. Jeg venter på perlemorskommoden som jeg har bestilt fra India, den skal komme på døren i dag :-O Gitt om jeg gleder meg :-D

Kommer bilder når jeg har fått den i hus og den forhåpentlig vis er hel.


Solskinnsklem fra meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar