lørdag 28. januar 2012

Nytt på kjøkkenfronten :-D

Endelig er kjøkkenet komplett som gir en god følelse :-D


De fine stolene fra Riviera Maison er på plass, de fremtrukkede soklene er montert og ventilatorhetten kommet på veggen.



Det eneste jeg og Mr. R har vær uenig i gjennom hele byggeprosessen er om vi skulle ha sitteplasser eller ikke ved øyen. Jeg stemte å ikke ha grunnet at jeg ville ha innredning på begge sider mens han skulle ha... Hmmm... hvordan skulle vi da møtes på midten. Her ser dere resultatet av det, innredning på begge sider og sitteplasser. Kanskje ikke den estetisk beste løsningen men i hvertfall den beste løsningen for husfredens skyld ;-)

Jeg er super fornøyd med stolene og de er skikkelig behagelig å sitte i. Her ser dere også kjøkkenet med fremtrukkede sokler :-D






Her er ventilatorhetten og det tok ikke mange timer etter monteringen før den var full av krydder og div. Det er vel typisk i de fleste hjem :-D



Den fine trekassen fant jeg i utstillingen til Plantasjen og etter mye om og men klarte jeg å overtale de til å selge den til meg. Jeg hadde sååååå lyst på den. Nå står den oppå kjøleskapet med vinflasker i. Vi har også valgt spesiallister i nesten hele huset og det skal jeg vise dere en annen gang :-)



Sokkellistene har jeg fått sparklet men ikke pusset eller malt de. Er det ikke rart at en jobb som tar kanskje 1 time å utføre blir stående og stående og stående..







Disse nydelige indiske lampene fant jeg på Indiska. Ikke var de dyre heller. Indiska er en butikk jeg enten finner masse jeg liker eller ingenting. Det som er eksra gøy er at enkelte av tingene de har, har de bare noen få eksemplar av :-D




Jeg har vært på jakt etter noen fine kopper som jeg tenkte jeg skulle henge i kroker under hyllen. Disse søte koppene med blondekant som stett fant jeg på Indiska, men jeg har ikke funnet noe fine kroker enda.




Disse fine glassbeholderene fikk jeg i gave fra verdens beste venninne. De kommer fra New Home på Nesttun i Bergen.





Jeg ønsker dere en fantastisk lørdag.



Klem fra meg :-D

4 kommentarer:

  1. så super koselig du har fått det Siw Hanne. Kanskje jeg og din mor kommer på besøk en dag i Påsken, tror jeg kommer hjem en tur da, min mor skal feire stor dag på Solstrand for hele familen. klem fra janet

    SvarSlett
  2. Hei og tusen takk for sist :) Var kjempekoselig!
    Bøkene er bestilt gjennom Perfect Home... Jeg er forhandler så bare gi en lyd om jeg skal bestille til deg også :) 299,- for begge

    Klem

    SvarSlett