fredag 27. januar 2012

Konkuranse hos Riviera Maison ♥




Så gøy med konkuranse :-D Så klart jeg er med og her er mitt bidrag :-)


Riviera Maison skjenken New Orleans har jeg valgt å bruke som et baderomsmøbel, selv om den i utgangspunktet ikke er men til det. Siden temaet mitt i innredningen på badet er naturlige materialer har jeg kombinert skjenken med to kjempe fine vasker i perlemor.

I tillegg er såpe, duftlys og noen strandskjell satt sammen som en liten dekorasjon i ett av de fine rotting serveringsbrettene de tilbyr.

Jeg håper dette bidraget kan gi inspirasjon til å bruke de nydelige produktene til Riviera Maison på en ny og annerledes måte, som i dette tilfellet :-D


Stor klem fra meg ♥

4 kommentarer:

  1. Heisann!
    SÃ¥ utrolig stilig! Liker sååå godt RM sine møbler! Koselig blog du har☺ Legger meg til som følger jeg!

    Masse lykke til i konkuransen! Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det :-D Ja sant RM har masse fine møbler og interiør. Ønskelisten min er uendelig lang ;-) Så kjekt at du har lagt deg til som følger, kjenner jeg får litt prestasjonsangst, jeg som er vant til å ha venner som ser hva jeg blogger om.

    Nydelig blogg du har og masse lykke til i konkuransen :-D

    Klem fra Siw H

    SvarSlett
  3. Hei Siw :)
    Vi har valgt deg som en av de 10 finalistene :)
    Følg gjerne avstemmingen på bloggen vår!
    Hilsen Grete, Riviera Maison Bergen

    SvarSlett
  4. Så gøy og spennende :-D

    SvarSlett