mandag 9. januar 2012

Kommoden er i hus, men....

den er desverre litt skadet :-S







Skadene er heldigvis ikke av stor betydning, litt småbiter av skjell som er falt av her og der og en liten skade på bakre hjørne..

Jeg har vært utrolig spent på om dette skulle gå bra siden den er bestilt fra andre siden av kloden og i tillegg var den mistenkelig billig (ihvertfall i utganspunktet). Kommoden ble sendt til Port of Oslo ved en feil og jeg måtte ta kostnaden ved å få den over fjellet selv, noe som tilførte en betydelig ekstra kostnad.


Men jeg angrer ikke et sekund på at jeg turte dette, for den er helt vidunderlig fin. Den er så fin at jeg vurderte å ta den med meg på fjellet i helgen, jeg ville ikke reise fra den. He he... ;-D


Nå har den fått plass på soverommet og jeg skal få lagt ut bilder så snart det begynner å nærme seg ferdig der inne. Jeg har nemlig bygget himmelseng helt alene til soverommet også :-O

Ønsker dere en fin fin dag.


Klem fra meg

3 kommentarer:

  1. Veeeldig fin :) Gleder meg til å se hvordan det blir når du får den på plass :) God tur på fjellet!

    SvarSlett
  2. Så fin den var. Spent på den himmelsengen, jeg.

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Så flink du er gleder meg til å se den.Har lyst å besøke deg snart !

    SvarSlett