onsdag 14. september 2011

Stillstand!!



Nå skjer det absolutt iiiiingenting på huset :-(
Total stillstand, og jeg klør i fingrene etter å bli ferdig. Jeg har bestilt teglstein til å ha på ene kjøkkenveggen, og denne er veldig forsinket siden vi skulle hatt den for 3 uker siden. Fabrikken har glemt å sende pallen med fra fabrikken i Belgia og her sitter jeg og venter og venter. Vi er blitt lovet at steinen skal komme i morgen eller fredag, så nå håper jeg virkelig den kommer :-O





Steinen jeg har bestilt ser ganske lik ut som denne.
Vi er nødt for å få opp steinen på kjøkkenet før noe mer kan gjøres pga av listing og gulv. Jeg vil ha listene utenpå teglsteinen og det anbefales heller ikke å grise med mørtel og muring etter at gulvet er lagt. Så da får jeg bare vente....


Det er heldigvis litt fremgang på de andre rommene, alle soverom er ferdig malt og listet, gjestebadet har fått to strøk med maling. Jeg tror dette badet kommer til å bli kjempe fint når det er ferdig, jeg blir bare mer og mer fornøyd hver gang jeg får malt et nytt strøk og det panelet blir hvitere og hvitere :-D

Badekaret på hovedbadet er kommet på plass og det passet i hullet sitt, heldigvis. Jeg var ganske nervøs for at det skulle gå galt selv om vi har målt plenti av ganger for å være sikker. Flisleggeren har fliset igjen lysbryteren på dette badet, så i går måtte vi ned med fliser for å finne den igjen, til min store fortvilese.

Akkurat nå er det ikke så kjekt å bygge hus, men det vet vel de som har vært igjennom denne prosessen.

Jeg venter og venter på at ting skal skje, spessielt nå når vi er så nærmt. I helgen blir det dugnad på maling av lister i hele huset, så tenker jeg er strålende fornøyd på mandag når jeg ser hvor mye vi har fått gjort. Gleder meg allerede til hvor mye jeg kommer til å glede meg på mandag. He he..  ;-)

Jeg håper vi er i hus innen to uker, da kommer det flere bilder av forhåpentligvis ferdig dekorerte rom :-O


Ønsker dere en kjempe fin dag :-D



                                  
                                            ★★★

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar