torsdag 30. juni 2011

Glitter på bad :-O




Jeg har akkurat funnet ut at der finnes fugemasse med glitter. Jippi!!  Selve fugemassen kan du jo få i alle farger, men du kan tilsette glitter i sølv, gull , og glitter med alle regnbuens farger i fugemassen. Jeg synest dette høres så spennende ut og har bestilt hvit fugemasse med sølvglitter til gjestebadet. Jeg har kun sett en liten prøve av dette på flisebutikken og det så kjempe fint ut. Som jeg har vist tidligere blir dette badet hovedsakelig hvitt med mosaikkfliser på hele gulvet og i dusjen, så jeg er utrolig spent på sluttresultatet. Nå begynner arbeidet på begge badene til helgen, så i løpet av neste uke får jeg se det endelige resultatet med flisene. Jeg håper så inderlig dette blir glamorøst og ikke glorete :-O

Bildene vist under er de eneste jeg fant på nettet, sikkert pga at produktet er så nytt. Men jeg skal ha som nevnt over hvite mosaikkfliser 2,5 x 2,5 cm med glans, hvit fugemasse med sølvglitter :-)

                                                             






                        Her er noen eks fra www. mira-byggeprodukter.dk/





























Jeg hadde aldri trodd jeg skulle glede meg SÅ mye over en fugemasse ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar