fredag 10. juni 2011

Launderettes

Hvem sier at vaskerom må være triste, kjedelige og full av skittent tøy? Det er ikke mye som skal til for å gjøre vaskerommet til et MYE hyggligere sted. Litt maling, glade farger, hyller, veggord,  fine oppbevaringsbokser og beholdere gjør underverker. Selv om sokkevasken er noe av det jeg missliker sterkest, hadde jeg ikke kvidd meg til det i disse omgivelsene;-)

Noe så enkelt og likevel nydelig.




Jeg synest dette er pent og velorganisert. Koster ikke allverdens å få til.



Et eksempel hvor et vaskerom er kombinert med redskapsbod. Til og med dette trenger ikke se stygt ut om man har litt interesse for interiør

Dette er vel i det drøyeste laget? Jeg er nå ikke så glad i vaskerommet at jeg hadde giddet å sitte der, selv hvor god stolen hadde vært ;-)

Kjempe søte oppbevaringsbokser man lett kan lage selv med litt maling og tusj/ klistermerker.
Eksempel på organisert ryddig rot



Jeg synest dette var så rent, pent og delikat.
Fine skilt kan gjøre underverker


Et eksempel på veggord

Blomstersøtt og romantisk


Fin måte å oppbevare de kjedelige vaskepulver kartongene på



Farger er GØY :-D



Da folkens, er det bare å finne frem malekosten og sette igang. Rote frem fine oppbevaringsbokser og gi de ditt eget design med eks maling, kle de med tapet, stoff eller hva dere måtte ha tilgjengelig. Få opp noen hyller og vips så ser det fantastisk fint ut ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar