fredag 3. juni 2011

Vakre blomster.

Viser noen nydelige innganspartier med klatreplanter fra blåregn til klematis og andre fantastisk flotte blomster som pioner,syriner og hyacinter. Jeg har alltid vært så fasinert av inngangspartiene til fruene i Wisteria Lane og kunne godt tenkt meg et sånt selv. Men jeg må vel finne meg i at det som er på tv er på tv og realiteten er en helt annen ;-) Jeg er veldig glad i flotte blomster og farger men må nok innrømme at jeg ikke har interessen av å ligge i bedet hele dagen, og ikke har jeg grønne fingre heller. Men jeg kan jo prøve og jeg har verdens beste mor som er lidenskapelig interessert i hage og alt vedrørende det, så da er det kanskje håp om å få til noe :-D



Wisteria eller blåregn som klatreplanten heter på norsk


Blåregn




Rosa syrin



Hyacint






Lotusblomst

Pioner

Hvit syrin




Pioner

Pioner
Skjønne, ikke sant?



1 kommentar: