fredag 7. oktober 2011

Kommoden fra Rajasthan, India er på vei!

I dag fikk jeg mail fra fabrikken i Rajasthan, India at kommoden jeg har bestilt er ferdig produsert og klar for sending.

Jeg hoppet av glede av både å få bekreftet at jeg ikke er blitt lurt og i tillegg over hvor fin den var da jeg så bildene. Ojjjojjojjj... jeg gleder meg.



Kommoden er nydelig utskjert og kledd med perlemorsskjell.


Selve kommoden er grå i hovedfarge og skjellene er i ulike nyanser fra brune til hvite.


Jeg har vært fryktelig nervøs for dette prosjektet, enda verre enn da jeg bestillte vaskene fra Kina. Kineserene har så strenge straffer i landet sitt så de tør ikke annet enn å leve etter reglene, men Inderene derimot.....

Heldigvis tok jeg feil og mailen var veldig oppløftene i en ellers så gråfylt regnværsdag. Skulle nesten tro kong vinter er ankommet slik som det hagler rett som det er disse dagene.


En uke i varmen hadde gjort seg nå og heldiggrisen dere som er, skal eller nettopp har vært i strøk med bikinitemperaturer.




 
★★★





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar