mandag 10. oktober 2011

Martha’s Vineyard skap fra RM er på plass :-D

Endelig er skapet kommet på plass på kjøkkenet. Gitt om jeg har gledet meg LENGE til å se det pryde kjøkkenveggen :-D



Jeg er bare så fantastisk fornøyd når jeg ser hvor fint det ble forran mursteinsveggen og veggen som jeg i tillegg har murt selv. Jeg er super stolt av meg selv. He he.. Jeg har virkelig beveget meg inn på felt jeg aldri har vært borti før som muring og det gikk jo HELDIGVIS bra  :-O
Veggen ble akkurat slik jeg ønsket meg med sitt slitte preg. 




Her ser du litt av mursteinsveggen.
Som jeg har nevnt før blir ikke mobilbildene alltid så veldig bra og de lyger litt på fargen. Bildet under er kanskje bedre for å få et mer riktig inntrykk av hvordan den egentlig ser ut.

Jeg lover å ta gode bilder med et skikkelig kamera når vi er kommet i hus og jeg finner tingene min igjen.




Siden jeg har valgt å ikke ha overskap for å få et luftigere kjøkken måtte jeg ha et stort skap til alt finere dekketøy for å få nok plass. Det du ser i front av bildet er kjøkkenøyen som mangler en benkeplate. Benkeplaten er bestilt og kommer forhåpentligvis neste uke. Jeg krysser fingrene :-)





Kjøkkenøyen er 2,70 m lang og 1,20m bred. Jeg har innredning på begge sider for å utnytte plassen best mulig og skal ha to sitteplasser på enden. Bilder kommer senere når det ser mer ferdig ut.

Dagen i dag har gledet meg stort pga skapet siden vi plutselig fikk beskjed at veggen i gangen må rives ned og settes opp igjen pga små feil men betydelig nok at den må ned. Huff... Nå når vi nærmet oss sånn.... :-S

Huset blir jo bare ALDRI ferdig og det føles ut som vi har holdt på med bygging i en evighet.





Håper dere har en fantastisk kveld.

Stor klem fra meg :-D

♥  ♥  ♥ 




 

1 kommentar:

  1. Oj det skapet var kjempeflott ja!!
    Gleder meg til flere bilder av ferdig kjøkken:-)
    Tviler på om det blir budsjett til noe Kvänum kjøkken hos oss heller, men drømme kan vi jo alltids gjøre☺

    SvarSlett