torsdag 17. november 2011

Krokhassel med lykter og engler ♥

I dag har jeg laget et lite arrangement i stuen min og jeg fikk litt julestemning når jeg var ferdig :-D

Jeg ELSKER julen og ventetiden er nesten uutholdelig. Kose seg hjemme med all pyntingen. Julen er uten tvil den beste tiden i året spør du meg :-D

 Jaja nok om det, blir sikkert mye blogging fremover med juletemaer.





Jeg synest krokhasselen er utrolig fin enten det er med eller uten blader. Her har jeg tatt inn en stor gren som jeg har satt i en sinkbøtte og så fylt med stein.

Tanken er at jeg skal på sikt henge alt mulig forskjellig på den, men for øyeblikket er det lykter og engler som dominerer. Det ble kjempe koselig i stuen med dempet belysning og lys i alle lyktene i stedet. Jeg er så fornøyd med resultatet :-D 



Sølvengel fra Lene Bjerre





Sink engel fra Sia






Engel av bjeller fra Riviera Maison






Sinktre fra Walther






Engel med perler. Denne kjøpte jeg for en stund siden, men jeg husker ikke hvor.





Lyktene har jeg samlet over tid. De er kjøpt på steder som Home & Cottage, Riviera Maison, Living og New Home og andre interiørbutikker.




Sinkbøtten er fra Plantasjen og hjertet i bjeller kommer fra Mester Grønn.




Jeg håper dere gleder dere like mye til jul som jeg :-D



Vi blogges igjen senere og jeg ønsker dere en strålende kveld.






Klem fra meg  ★★★

2 kommentarer:

  1. det ble kjempefint! Jeg elsker trollhassel og har to greiner selv, men mine er myye mindre. Hvor har du fått tak i den store? :)
    jeg gleder meg veeeldig til jul også og har allerede handlet en god del julepynt (ikke at jeg trenger mer men du vet... )
    Gleder meg til å se fler bilder fra huset. Det er bare nydelig. GOD HELG!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Heisann.

    Det er en sykdom det der med julepynt ;-)
    Jeg har hentet den fra egen hage, ventet en stund. Jeg tenkte på det etter jeg hadde laget innlegget, krokhassel, trollhassel eller vrihassel. Tror den har flere navn :-D

    Har du noen tips til hvor jeg kan finne fine julekuler?

    Tusen takk for skryt av huset, det er kjempe kjekt å høre at du liker det. Kom innom en dag du har tid :-D

    Masse god helg.

    Klem fra meg

    SvarSlett