søndag 27. november 2011

Adventsstake

Jippi,  jeg hopper av glede for nå kan vi så smått begynne å pynte til jul.





Julen er den beste årstiden jeg vet om og jeg elsker å pyte. Det blir jo bare så koselig :-D


Jeg haddet ett gjøremål i dag, kjøpe lys til adventsstaken. Etter mange besøk på forskjellige butikker gikk turen hjemover. Da jeg kom hjem oppdagte jeg til min store forundring at jeg hadde glemt å kjøpe lys men tre handleposer med alt mulig annet hadde jeg klart å kjøpe.

Det er bare så typisk :-S

Jeg hadde et lys selv, og heldigvis hadde min snille mamma tre stykker jeg kunne få.



 Engelen er fra Sia og nummerskiltene er kjøpt på New Home, Nesttun.



Bjellene over og engelen under er fra Walther og kjøpt hos AC Home, Kleppestø. Det er en nydelig butikk med masse fint. Absolutt verdt turen :-)





Jeg måtte bare pynte litt til jul rundt i huset også, men bare litt. Jeg synes juledagene blir så korte om man skal vente helt til lillejulaften med å pynte alt. Det går ikke for min del, jeg må ha mer av julen enn det :-D



 Sinkhuset er også fra Walther og kjøpt på AC Home. Glittertreet er en gave.
 




 Her er noen søte sølvglittertre som er kjøpt på Deco Room.




Jeg håper dere koser dere med julepyntingen og er kommet i gang med julehandelen. Jeg har laget sylte, handlet 8 gaver og laget kranser til ytterdøren. Mangler bare litt fint bånd jeg kan henge de opp med.





Jeg ønsker dere den beste adventssøndagen :-D



Klem fra meg ♥ ♥ ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar