søndag 4. desember 2011

Barnerom, lille Sienna sitt rom ♥

Jeg er midt i en travel eksamensperiode med MYE lesing og oppgaveskriving, da er det både avslappende og en god avkobling å blogge litt.

I dag viser jeg bilder fra mitt lille nurk sitt rom  ♥ ♥ ♥




Her er det fine "husskapet" jeg laget til henne i sommer.




 Rommet er ikke helt ferdig enda, så det blir mest nærbilder av hva hun har der inne.



Jeg har satt sammen tre ulike rislamper og hengt de opp med rosa sløyfebånd. Kjempe søte.




En rosa adirondack stol måtte hun jo selvfølgelig også ha :-)




Det nydelige dukkehuset ble kjøpt da jeg var gravid til min kjære store fortvilelse. Han mente jeg burde vente til hun i hvertfall var 5 år, men jeg klarte ikke motstå det. Jeg bare "måtte" ha....




Sengen jeg malte i sommer. Hun er riktignok for stor til denne nå, men jeg synes den er så fin at den er nødt til å stå inne på rommet hennes.




Lille Sienna bruker den til å leke i med alle bamsene og dukkene sine.







Straks rommet hennes er ferdig skal jeg få lagt ut flere bilder, men nå er det eksamenslesing for fullt.



Jeg ønsker dere den beste adventssøndagen ♥


Klem fra Siw H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar