torsdag 22. desember 2011

Julepyntet inngangsparti.



Det er SÅ koselig med julen. Det er uten tvil den beste tiden av året for min del med pynting, baking, god mat og selskap.

I år har jeg laget kranser til døren selv av sølvgran og tau. Det var ikke så enkelt å få de helt runde og like store, men det ble ganske bra til slutt. Jeg har lagt grener av sølvgran på trappen for å dekke trappen til. Siden vi ikke har fått støpt trapp enda betår den av to paller og to forskalingskassetter. Da ble det mye bedre med grenene der :-D
Lyktene på trappen er kjempe fine når de får lys i på kvelden og jeg blir i godt humør når jeg ser de :-)








 Jeg har pyntet kransene med en sinkengel og litt rødt bånd

 


Jeg håper dere storkoser dere i disse dager og at det meste av forberedelser er unnagjort til nå :-)


Ha en super dag!

Mange juleklemmer fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar