fredag 23. desember 2011

Juletreet er endelig i hus og pyntet!

Endelighar jeg fått treet i hus og pyntet det.

Det er så koselig :-D






 Jeg har brukt en kurv som fot til treet. Litt mer dekorativt enn den orginale foten som er brukt oppi kurven.



 Treet er pyntet med hovedsaklig rødt, hvitt og sølv. Englene er fra Sia.



Litt barnslig pynt hører med til de små. Disse søte bamsene er kjøpt hos Glassmagasinet. Samme med hestene og tinnsoldatene som vises på bildene under.









De røde kulene fant jeg etter mye leting hos Løiten lys. De er i glass med en fin patinering og dybde. Løiten lys er en butikk som er verdt turen innom om du leter etter litt spessiell pynt som ikke alle andre har. Butikken har julesortimenet klart allerede 1 november.



 Pappmasjè kulene i sølv er fra nettbutikken til Sofies Villa. http://www.sofiesvilla.no/








Jeg var veldig i stuss om jeg skulle ha stjerne eller spyd i år, helt til jeg så dette fine spydet. Da treet kom i hus var det litt større enn jeg hadde beregnet så jeg var nødt for å ta litt av toppen på det for å få spydet på plass. Ikke helt planlagt, men men.. Spydet er også fra Sia.




Denne søte engelen er en gave fra en venninne  ♥



Nå skal jeg straks få ribben i ovnen, og klargjøre resten av middagen til et herlig familieselskap senere i dag. Gud hvor jeg gleder meg til besøk og god mat  :-D


Jeg ønsker dere en deilig dag med deres kjære  ♥ ♥ ♥


Mange juleklemmer fra meg  ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar