torsdag 11. august 2011

Den fineste gaven fra Elephant Parade!

Jeg fikk den fineste gaven av verdens beste venninne idag. En helt aldeles nydelig håndmalt elefant fra Elephant Parade.





Elephant Parade er et konsept med misjon å samle inn penger til støtte for asiatiske elefanter. Bare de 3 siste årene har de klart å samle inn over 7 millioner euro som har hjulpet hundrevis av elefanter. Men det er fremdeles MANGE igjen enda som trenger hjelp fra eks befrielse i fangenskap, vetrinærhjelp, mat ol. Prosjektet har verdensutstillinger i forskjellige byer hvert år og i 2011 er de å finne i Milano, Singapore, Amsterdam, London, Rotterdam for å nevne noen.

Elefantene lages i bare noen få eksemplarer som gjør de unike og ekstra gøy å eie. Noe ikke naboen har.

Her kan du lese om organisasjonen og kjøpe en selv om du liker de: http://elephantparade.com/


Her er noen av de mange ulike designene elefantene har:























































 Jeg fant ikke bilde av den jeg fikk men den er nydelig turkis med et utrolig kunstverk på.

Jeg falt pladask når jeg så den.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar