søndag 21. august 2011

DIY, barnslig skap til Sienna!

Jeg har snekret skap til min lille prinsesse Sienna og jeg synest det ble kjempe skjønt. Jeg humrer og ler for meg selv hver gang jeg ser det :-D




Vel.... jeg har ikke snekret hele selv, men deler av det. Jeg fant et Life Time skap på Finn.no som jeg synest såg praktisk og greit ut, men jeg hadde i bakhodet at jeg ville bygge tak på så jeg måtte finne noe som passet til det også.

Jeg har brukt sponplater og sagd ut to trekanter som jeg har brukt til møne på "skaphuset" og spikret disse fast på toppen av skapet. 
Bølgeblikken har jeg bestilt hos en byggevareforetning og fikk de til å kappe den opp etter ønsket størrelse, spikret så på bølgeblikken på hver side og vips hadde jeg tak på. Veldig enkelt.



   To runder med hvitmaling og 4 nye knotter, så var skapet ugjenkjennelig.








Jeg demonterte også ryggplatene og limte på en voksduk inni. Kjempe gøy og feminint når skapet åpnes :-D













Jeg blir rett og slett i godt humør hver gang jeg ser "husskapet" og håper min lille Sienna synest det er gøy å ha på rommet sitt.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk. Jeg koser meg veldig med sånne prosjekter og det er jo bare kreativiteten som må settes i gang :-D

    SvarSlett