mandag 15. august 2011

Nydelige mother of pearl.

I dag blogger jeg enda mer om perlemor. Jeg er helt fasinert og betatt av disse møblene og kunne godt tenkt meg noe mer av disse tingene. Jeg har sett på dette stuebordet og liker det veldig godt, men jeg er litt usikker på om det kan bli litt for mye av det gode. Jeg tror man skal være ganske stødig og vite hvordan man skal innrede rundt disse møblene for at det skal se pent og harmonisk ut.

Jeg står mellom to bord, det ene i perlemor og et annet som er en helt annen stil, et drivved bord som definitivt vil passe bedre hos meg slik at jeg har det interiørmessig nå. Hmmm... Vanskelig valg...


Det er disse to bordene jeg står mellom:



Dette finnes i alle farger og jeg kommer til å velge grått om valget faller på dette.





Toscane bord i drivved fra Living som er det andre bordet.
Jeg liker godt det maritime mønsteret i bordplaten, grovheten i treet og fargen på drivveden.




Her er noen andre fine bord

Lu salongbord fra Home & Cottage.

Et annet bord i mother of pearl



Må bare vise dere disse nydelige marokanske sidebordene i perlemor. Bordene fåes i nesten alle farger og størrelser.











Ikke lett å velge når der finnes SÅÅÅÅ mye fint på markedet :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar